Aikaa on vierähtänyt, sillä on ollut miesrintamalla niin tyyntä ja rauhallista, onneksi joskus niin.

K on pysytellyt omissa oloissaan. Soitin hänelle kyllä eräästä työasiasta, mutta sain kuulla vain siitä, kuinka hän on sairastellut, siis kerrassaan mielenkiintoista

 

No, oli minulla tässä eräs miestapaaminen, kun olin elokuvissa vanhan miesystäväni kanssa. Hän on kaikin puolin miellyttävä, helppo katella ja aivan loistavalla huumorintajulla varustettu eli viihdyn kyllä hänen seurassaan, lyhyitä aikoja.

 

Seurustelumme päättyi aikoinaan minun tahdosta, sillä en vaan jaksanut. Olen monen mielestä sellainen nirppanokka, mutta enpähän ole itkenyt oloani, koska minulle sopii elämä ilman parisuhdetta.

 

Voinhan tapailla entisiä . Tässä entisessä on paljon niitä hyviä puolia ja siksi meillä toimii eräänlainen suhde edelleenkin. Parisuhde ei, koska minulla on tiettyjä kriteerejä siihen. Minusta olisi aina erityisen toivottavaa, että miehellä on talous kunnossa enkä tarkoita tällä sitä, että pitäisi olla varakas, en suinkaan. Toivon, että mies edes jotenkin osaa hoitaa raha-asiansa ja on luottotiedot kunnossa. Minusta se ei ole paljon vaadittu. Lisäksi olisi oltava hiukan ryhtiä, niin että saisi jotain aikaseksi eli ne sohvaperunat eivät vaan minua kiehdo.

 

Joskus on vaara ajautua suhteeseen, kun se on niin helppoa. Ottaa vaan ja se on VIRHE! Sellaisesta ei synny koskaan mitään hyvää. Ei minun kohdalla. Joten parempi vaan jatkaa entiseen malliin, ei vanhaa suolaa, jos ei uuttakaan.