Kävin kampaajalla! Ihan uudessa paikassa. Kun tuli minun vuoroni, huomasin, että MIES laittaa minun hiukseni kuntoon. Heti ensimmäisenä tuli mieleen, että Homo... Ei sillä, että minulla olisi mitään homoja vastaan, päinvastoin. Minulla on niin monta homoystävää, että moni voisi olla kateellinen. Vaan kun ei oo homojen kanssa niitä "värinöitä".

Seuraavaksi mietin, että tuleekohan siitä yhtään mitään? Osaako heteromies laittaa naisen hiuksia eli siis kärsin kamalista asennevammoista. Kun tilanne vaihe vaiheelta eteni, niin koko ajan paremmaksi muuttui. Olihan se nyt ihan uusi kokemus ja vaikka olin huomaavinani välillä pientä kömpelyyttä, niin olihan se kuitenkin mukavampaa olla miehen käsien koskettelussa kuin naisen...

Mikä parasta, lopputulos oli loistava! Koskaan ei oo paremmin laitettua värejä minun päähäni kuin tällä kertaa. Niin hän sanoi: Parempaan en olisi pystynyt!