Olen kusessa!

Nyt on kaksi miestä, jotka piirittävät minua ja en halua kumpaakaan.

Herra A lähestyy minua sähköposteilla ja haluaa olla se prinssi minun elämässäni. Minusta se ei voi olla niin, koska minä kyllä tunnistaisin, jos niin olisi. Millään muotoa hän ei ymmärrä minua ja väittää minua sitten vaikka minkälaiseksi. Aika outoa.

Herra B on minun vanha rakastettuni nuoruudestani. Sain tänään meiliä yhteiseltä ystävältämme, joka kertoi B:n sanoneen minusta että, "saatana, mikä nainen". Mieheltä on mennyt ruokahalut ja odottaa vain, että menen siellä käymään.

Minulla iskee paniikkia päälle. Jos olisin yksin, pakenisin jonnee kauas. Minun on todella vaikeaa sanoa suoraan, ettei kiinnosta. No, Herra A:lle olen kyllä sanonut, mutta Herra B on ihan eri asia. Herra B on kaikin puolin niin häilyvä luonne, että en tiedä mitä tekee, jos saa minulta pakit ja se juuri onkin suurin syy, miksi en hänen kanssaan halua suhdetta.

Toivon, että kaikki kääntyisi parhain päin ja Herrat tajuaisivat, ettei minusta ole mihinkään, no ystäväksi ehkä, mutta ei sen enempiin!