Ihanaa olla yksin kotona. Olin eilen ulkona, koska minulla alkoi loma ja minun olisi pitänyt tavata Jim. No, tulin yöllä kotiin ja tänään olen ollut kuin nukkuneen rukous. En kuitenkaan tavannut Jimiä, vaikka näin hänet. Olin eräässä ravintolassa ja tapasin siellä pari entistä heilaani. Heti kättelyssä tapasin sellaisen miehen, jonka kanssa olen jopa seukannut, mutta se oli lopetettava, koska...no, olen joskus täällä siitä jo vuodattanut, mutta joka tapauksessa hän on ihan kelpo kaveri. Juttelin hänen kanssaan ja koska hän oli jo jonossa, pyysin häntä ostamaan minullekin oluen, jonka kyllä itse maksoin. Onneksi hänellä oli seuraa, niin päästin hänet ja samassa huomasin erään toisen miehen, jonka kanssa minulla on ollut sutinaa, mutta seurusteluasteelle ei ikinä olla päästy, vaikka olemme tunteneet toisemme yli 30v. Silti, olemme jopa nukkuneet yhdessä, mutta ei rakasteltu. Meillä on aina ollut niin lämpimät välit, että sen takia hänen näkemisensä tuottaa minulle suunnatonta iloa. Istuin hänen seurueessaan koko illan, ennen kuin lähdin kotiin.

Tänään sain viestiä Jimiltä, miksei me tavattu?? Heh, no, minusta se oli vain hyvä, sillä niin uskomatonta kuin se onkin, olisin varmaan vieteltävissä. Jim on niin seksiä tihkuva, että alkaa olla jo vaarallinen. Yritän pitää pintani, sillä häneen en halua langeta. Oikeasti luulen, että hän leikkii ja pitää tästä leikistä, että pitää minua sillai pikkasen langan päässä. Tykkää siitä, etten roiku hänessä ja eilenkin pakenin paikalta. Voi olla, että menee aikaa, ennen kuin satutaan samaan kaupunkiin...

Minulla on nyt koti-ilta. Kävin kaupassa, missä törmäsin erääseen tuttuun mieheen, niin että jäin suustani kiinni ja pitkäksi aikaa. Kun olin tekemässä lähtöä, hän sanoi, että olisi halunut minusta seuraa, vaan kun olin juuri kertonut, että menen kuskaamaan nuorisoa. Hymyilin pahoittelevasti. Oikeasti olin vaan tyytyväinen, sillä miten muuten olisin voinut kohteliaasti kieltäytyä? Nyt saan olla omassa rauhassa kotona ja se kyllä maistuu.