Tapasin taas Ihanan miehen. Olin myöhässä!!! Jotenkin minulta puuttui sellainen kipinä, että olisin lähtenyt ajoissa ja ollut etuajassa paikalla jännittyneenä odottamassa. Laitoin hänelle viestiä, että myöhästyn ja vaikka olen tarkka siitä, etten halua minua odotettavan, niin nyt se vaan tuntui ihan "mukavalle" Sitäpaitsi tiesin, että Ihana mies ei ole minulle vihainen. Hän vaan on sen oloinen, etten osaa edes kuvitella, että hän minulle suuttuisi tai sanoisi pahasti.

Kun saavuin paikalle 15min.(akateeminen vartti) myöhässä, hän oli puhelimessa. Kun lopetti sen puhelun(minkä totesin olevan tärkeä), kerkesi pyytää minulta anteeksi sitä puhelua, ennen kuin minä kerkesin pyytää anteeksi myöhästymistäni. Sitten hän suuteli minua.

Sen jälkeen riisuuduimme vauhdilla ja hyppäsimme sänkyyn, missä vauhti jatkui. Hän puhuu minulle kauniita ja saa minut aina tuntemaan niin naiseksi. Ei siis mitään lässynlässytystä vaan ihkaa miehistä ja suorasanaista puhetta. Se aiheuttaa sen, että monta päivää kuljen hymy korvissa.

Olimme yhdessä kolme tuntia ja rakastelimme kahdesti. Lopun ajan juttelimme ja minua hämmästyttää joka kerran se sama asia, kuinka monesta asiasta olemme samaa mieltä. Olin siis monin tavoin tyydytetty palattuani kotiin.

Seuraavasta kerrasta ei ole tietoa. Näin on ihan hyvä. Ehkä sittenkin osaan olla tälläisessä suhteessa, missä on tietynlainen ystävyys ja se sekoitettuna hyvään seksiin.