Koko päivän odotin viestiä ihanalta mieheltä, josko hän tietäisi ens viikon kuviot! Ihan turhaan odotin, sillä viestiä ei tullut. Niinpä minä laitoin viestin...

Kerroin, että vihellän pelin poikki, koska en ole pelinaisia, en ymmärrä peliä enkä varsinkaan sen sääntöjä ja kannatan vain reilua peliä. Kerroin myös, että aivan turhaa pitää olematonta mielenkiintoa yllä.

Minun puolelta tilanne on se, että hän on niin ihana, mutta se on minun ongelma ja koitan elää sen kanssa. Olen minä ennenkin tykännyt miehestä, joka ei ole juurikaan minusta välittänyt. Jossain vaiheessa toivun kyllä.

Niin se on, aina menee ohi! Minusta kiinnostuu miehet, joista en  välitä ja päinvastoin. Nyt en jaksaisi ketään... Kun töistä tullessa piipahdin naapurini kanssa olusilla, niin siellä eräs erittäin juonunut mies katsoi minua harittaen ja eikös vain tullut sönkkäämään minulle - miten kaunis sinä olet.. Meinasin oksentaa! Siis, vanha "virsi" tuli mieleen - kun kännissä kattelee naisia, niin kaikki näyttävät ihan yhtä kauniilta !!