Tapasin Ihanan miehen. Menimme ystäväni talolle, mikä oli tyhjillään, sillä koska ajankohta oli iltapäivä, niin ei voitu olla meillä, koska lapseni olivat tulossa koulusta.

Suurta intohimoa ei ollut, koska olimme niin työasioiden pauloissa. Puhuimme aluksi, välissä ja lopussa siitä, miten hoidamme sen työjutun. Silti, rakastelu oli ihanaa ja se päättyi paremmin kuin koskaan. Jotenkin minä olen kuitenkin menettänyt sen suurimman kiinnostukseni, mutta hän oli edelleen minua kohtaan äärimmäisen ihana

Ilta töiden parissa meni ihan hyvin, vaikka ajattelin kaiken aikaa, että KAIKKI huomaa, mitä olen juuri hetki sitten tehnyt. Vaikka koitin parhaani mukaan peitellä jälkiä, tarkoittaen sitä, että laitoin hiukseni ja kohensin meikkiä. Ihana mies tuumasi, että marria naamalta kyllä saa millään pois. Kun loppuillasta kättelin ja halasin kaikkia, Ihana mies halasi minua todella pitkään, niin että meinasin kuiskata "Irti".

Kun erosimme, oli muitakin siinä, niin jäipä siinä sitten suutelot väliin, vaan viestittelimme vielä pusut

Saa nähä, nähdäänkö milloin seuraavan kerran ja nähdäänkö? Luulen, että nähhää...