Ihanan tasaista. Nautin, kun kukaa ei hätkähdytä niin, että menisi rytmi sekaisin.

S piipahti eilen työpaikallani ja edelleen on mukana joukoissa hoitamassa asiaani. Tosi kiva. Olin koko loppupäivän naama marrissa. Hienoa.

L laittoi tekstiviestin, joka taas sai minut kiehumaan. Siis, sitä kehumisen määrää...voi jessus, että yököttää. Se ei ole todellista! Onneksi laittoi loppuun, ettei tarvii vastata. En olisi kyllä vastannutkaan.

B taitaa suunnitella taas jotain minun työjuttuja. Kääk! Olisin niin mielelläni ihan vaan tavallisissa duuneissa. Minua suorastaan pelottaa astua saappaisiin, joista en tiedä, sopivatko minulle.

K ei ole ottanut nyt yhteyttä, enkä minä uskalla, sillä minulla on taas sellainen suunnitelma, joka tuskin saa häntä ilahtumaan. Yritän kuitenkin pehmittää.

Nautin kyllä joka päivästä!