Hyvin menee, mutta menkööt. Taas näin unta P:stä. Olimme jossain työmatkalla ja söimme. Haaveilin hänestä siinä unessa, siis vain haaveilin kaikkea...mutta ei muuta:) Hyvä,olen varsin tyytyväinen itseeni, kun en unissanikaaan anna periksi.
Tänään sitten oli vähän vaikea olla töissä ja heitin kyllä läppää...Sanoin hänelle, että jos ei tule ajoissa päästää minua syömään, voi sitten tulla minua pöydän alle elvyttämään....

Uusi vuosi vaihtuu ilman miestä eikä ollenkaan pahoilla mielin, päin vastoin. Olen niin tyytyväinen. Tänään juuri viimeeksi muistelin minun edellistä suhdettani, joka oli niin kuluttava, että sain itselleni vain huonon tuulen. Kyllä minun on niin vaikea kuvitella rinnalleni miestä, joka voisi olla samalla viivalla. Joka ei riistäisi tai yrittäisi minua säätää tai jota minun ei tarvitsisi perässä vetää.