Nyt olen törmännyt asenteisiin. Niihin asenteisiin, mitkä haittaavat sängyssä! Sänkyleikit ei onnistu, kun pariskunnan välillä on estoja. Olen naiivisti kuvitellut, että kun ollaan rakastuneita ja aloitellaan niitä sänkyhommia, niin silloin kokeillaan kaikkea :) Mutta ups, ei näin olekkaan. Peilaan liikaa siihen, kuinka itse olen toiminut, mutta nyt olen saanut kuulla kaikkea muuta.

Jos vaan aina tehdään temput äkkiä, pimeässä ja peiton alla, niin aika hankalaa on. Olen mennyt neuvomaan, että ihan vaihtelun vuoksi voisi koklata jotain muuta. Ei onnistunut, sai kieltävän vastauksen!

Olen sitä mieltä, että miesten olisin opeteltava jo aikojen alussa rakakuden aakkoset jonkin vanhemman ja kokeneemman naisen kanssa. Kun hän sitten löytää sen oikean, on hyvät eväät aloittaa matka rakastelun mielikuvitusrikkaaseen maailmaan. Minä ainakin olen törmännyt ihaniin miehiin, jotka osaavat olla kaikkea, helliä ja rajuja yhtäaikaa.

Sitten on ne miehet, jotka ovat kokemattomia! Syystä, että eivät ole oppineet, ei ole ollut opettajaa ja se vaimo on samaa luokkaa ja siihen sitten kaikki estot ja asenteet, niin oho, mikä neuvoksi?
Kyllä se syö miestä, jos aina saa olla vonkaamassa ja silti saa niin harvoin, jos ollenkaan. Kyllä minun käy sääliksi.

Ääneen en uskalla huudella, kun kaikki naiset kivittäisivät minut, mutta miksi se suostuminen miehelle on niin vaikeaa? Moni avioliitto kestäisi paremmin, kun vaimot olisivat suostuvaisempia miehilleen. Uskallan väittää, että jotkut naiset vaan haluavat käyttää valtaa sillä, että pihtaavaat!