Taas kävi ilmi, miten miehet ovat epäluotettavia. Olin tässä reissussa ja oli tarkoitus tavata mies, ihan vaan pikimiten, tervehtien. Minun puolelta ei siis mitään sen kummempaa ja etenkin kun se tapaamisehdotus tuli miehen puolelta. Sovimme, että soitan kun tiedän aikatauluni paremmin.
En voinutkaan soittaa, kun paikka jossa olin, oli niin täynnä hälinää. Laitoin viestin, missä kerroin monelta olen vapaa ja jos hän kertoisi paikan, missä nähhään? Ei tullut ikinä vastausviestiä ja kun yritin sitten myöhemmin soittaa, ei vastannut edes puhelimeen.
Voi jumalauta, minä vaan sanon. Siis, kuinka minun on tämä ymmärrettävä??? Onko hän kuollut? Mikään muu selitys ei nyt oikein menisi läpi, ei tälläisenä aikana kun on puhelimet...Siis kyllä on ottanut pannuun. Tämmöiset tapaukset saa minut epäilemään kaikkia muitakin, sillä mikä tekisin toisesta paremman kuin... niin, voiko sitä ikinä luottaa kuin itseensä?