Miehiä tulee ja menee...

Niin se vaan on. Tässä elämän junassa kohtaa monenlaisia ihmisiä, miehiäkin. On varsin piristävää kohdata aina uusi, mielenkiintoinen tuttavuus. Näin kävi viikonloppuna, jolloin työasioissa liikuin isossa porukassa. Tapasin paljon erilaisia ihmisiä. Myös miehiä Cool

Eräs heistä jäi erityisesti mieleen, koska jouduin hänen kanssaan virittelemään työjuttuja. Panin kyllä merkille, että mies oli varsin raamikas ja miellyttävä. Ainahan minä katson miestä myös sillä silmällä, mutta huomaamattomasti. En siis ikinä sorry flirttailemaan kun on kyse työasioista.

Laitoin hänelle sitten sopimuksen mukaan sähköpostia, että saimme ne työasiat käyntiin. Hän vastasi oitis ja lupasi tulla, vaikkapa vain minua katsomaan... Lukiessani postia, punastuin...

K kävi jälleen työpaikallani. Olin tosin aika kiireinen, joten hoidin hänen kanssaan vain ne työasiat, ja sitten jouduin pyytämään anteeksi ja poistumaan.

Edelleen olen niin tyytyväinen, että olen vapaa, vapaa tunteista. Voin mennä ja tulla, ilman että minua sitoisi tai jotenkin rasittaisi jokin tunne koko ajan mukana. Sillä vahvat tunteet sitovat ajatusmaailman niin kokonaan, ettei sinne paljon muuta liikettä mahdu!