Minulle miehet ovat aina olleet tarpeellisia, kaikin puolin. Miesten kanssa on helppo jutella ja miehet eivät ole minulle kateellisia. Miesten kanssa on helppo sopia asioista, koska se vaan on niin rehtiä ja suoraa. Pidän siitä, että mennään asian ytimeen, eikä kierrellä. On tietty niitäkin tapauksia miehissä, joiden kanssa ei vaan jaksa, mutta ne ovatkin niitä tapauksia, joille vois ehdottaa hameen käyttöä.

Minä olen nyt menneellä viikolla ollut tavallista enemmän tekemissä mukavien miesten kanssa. En mitenkään intiimisti(pakko aina sanoa!), vaan muuten, töissä ja vapaa-ajalla. Olen saanut apua miehiltä ja olen saanut työasioita hoidettua tosi hyvin.

Se mikä hiertää, niin naisten suhtautuminen. Ollaan niin vihjailevia aina ja kuittaillaan miesvieraista. Koska olen huomannut sen, niin joskus on ihan pakko kiusallanikin hiukan provosoida Silti, monet vakisuhteessa olevat ovat niitä ryppyotsaisimpia. Onko heillä liitto niin kuivaa ja tylsää, että kannattaa olla kade kaverille, joka voi niin vapaasti tehdä mitä lystää.

Niin, ja usein voidaan mennen tullen kyseenalaistaa naisen maine, jos sillä on tai on ollut useita miessuhteita. Miksi??? Lenita Airistokin sanoi, että olisi oudompaa, jos ei olisi ollut miessuhteita! Niinpä!