Hitto, millasta elämää. Olen niin sekaisin, että en kohta tiedä, ketä oikein haluan ja koska?

Olen sopinut Miehen kanssa kaikki, tapaamme ja odotan sitä ihan mielettömästi. Käyn tosi kuumana pelkästä ajatuksesta. Ihan innoissani olen järkännyt meidän tapaamista ja mielessäni kuvitellut kaiken, miten ihanaa se tulee olemaan... auts!

Kunnes tänään, Jim!!! Voi hemmetti. Viestittelimme niin kiihkeitä viestejä, että huh! Olen ihan satavarma, etten kykene häntä vastustamaan. Tiedän, että hän on vaarallinen. Just sen takia, että on niin tavattoman seksiä tihkuva. Olen kaiken aikaa kuvitellut, että se on vain yksipuolista, kunnes tänään kävi ilmi, että hänkin pitää minua himoittavana. Menin sekaisin saman tien. Olin yrittänyt parhaani mukaan olla cool ja torjua hänet, mutta nyt en enää kykene. Olen ihan varma, että jonain päivänä se tapahtuu... tai en usko, ennen kuin se tapahtuu, mutta haluan niin käyvän! Luulen, että se on väistämätöntä. Jim oli sitä mieltä, ja se oli minullekin yllätys.

Olen usein saanut kuulla olevani seksuaalinen ja että se jotenkin näkyy, mutta en ymmärrä miten? Jim väitti sitä samaa tänään. Jopa naiset ovat sanoneet siitä minulle, mutten itse vaan sitä tiedosta.