Niin, jussi on kynnyksellä. Aion olla vain lasten kanssa ja niin on parempi ja helpompi. Sitä paitsi helposti toteutettavissa, sillä miehiä ei ole tyrkyllä :)

K soitti minulle eilen! Olin kyllä ihmeissäni. Laitoin hänelle vain viestin, missä kerroin asiani hoidosta. Niinpä hän soitti. Oli mökillään vaimonsa kanssa, lähti käymään kaupassa ja soitti minulle. Jotenkin tuntui pahalle, että aivan kuin olisin sittenkin se toinen nainen... En ole, enkä ala!

Tänään oli taas palaveri B:n kanssa. Emme olleet kahdestaan, joten huulen heitto oli hivenen maltillisempaa. Silti, huomasin uppoutuvani välillä hänen niin syvän sinisiin silmiinsä:). Hemmetin hienoa keskittyä olennaiseen, kun tuijottaa esimiehen silmiä, mutta joskus käy niin, etenkin juuri ennen mittumaaria.

J oli taas ihana ja joustava töissä. Tosin, sain hänet hermostumaan, kun olin niin hiilenä aikataulujen kusemisesta ja sanoin hänelle siitä pikkasen napakasti. Minä voisin olla joskus maltillisempi. Olin kuitenkin ihan otettu, kun hän vähän tiuskasi minulle. Ei minua aina niin silkkihansikkain tarvitse käsitellä.

Jos ollaan vakavia, olisin kyllä valmis ottamaan jonkun ihokosketuksiin. Se taas on niin vaikea juttu, kun en huoli ketä tahansa ja joku uusi tuntuisi niin vieraalta... Tässä alkaa olla jo aika kauan edellisestä kerrasta eli siitä kun L löysi uuden.

Ehkä pärjäilen ja eihän sitä koskaan tiedä, kuka tulee vastaan!