Olen nyt pannut merkille, että miksi ihmeessä minusta kiinnostuvat vanhemmat miehet!? Se hämmentää ja ärsyttää, kun minulle tulee heti mieleen, että voisivat olla isäni kavereita.
Tänäänkin sellainen eläkeukko kopsas minua vyötäisiltä. Sitten harrastuksissani pyörii paljon juuri eläkkeellä olevia miehiä ja ovat todella innokkaita. Eräs mies pyysi käymään ja lupasin, kun luulin, että heidän kaupungin harrastustiloissa. Minulle selvisi sitten, että olikin pyytänyt minua kotiinsa. En mennyt ja oli odottanut koko päivän, jessus!
Yhdeltä mieheltä vaan kysyin erästä harrastusasiaa, niin oli niin innoissaan neuvomaan, että ehdotti heti risteilyreissua naapuriin, mistä se voisi löytyä. Voi kääk! Oli oikein pahoillaan, kun sanoin etten astu laivaan.
Onko niillä vanhemmilla miehillä niin iso itsetunto, että on pokkaa ehdotella nuoremmille naisille? Etenkään, kun en omasta mielestäni ole antanut aihetta, en niin minkäänlaista!