Luin Alian blogista tuota miesjuttua, kuinka se isä siellä taustalla vaan säätää. Meillä isäni on aina ollut sellainen vahva persoona, joka on alistanut äidin. Minun paikkani on ollut hankala, sillä isäni on odottanut minun olevan vahva kuin hän ja kuitenkin alistuva kuin äitini? Hitto, kui on ollut tekemistä tai sitten ei, sillä huomaan itsessäni molemmat piirteet.

Minun mieheni on kuitenkin oltava vahva, sellainen jota voi katsoa ylöspäin ja josta voin olla ylpeä ja jota minun ei tarvitse hävetä. Sellainen mies, joka osaa käyttäytyä hillitysti ja miehekkäästi. Mies ei saa olla samanlainen kuin minä, joka sählään joka paikassa suuna päänä, vaan hänen on oltava se tasapainottava osapuoli. Jos vaikka ollaan kylässä, niin antaa minun olla oma vilkas itteni, mutta on se, joka sanoo, milloin lähdetään kotiin:).

Toisaalta,mitä tulee pukeutumiseen, niin tuskin huolisin itselleni miestä, joka pukeutuu ihan miten sattuu, sillä kertoohan vaatetus jo ihmisestä paljon..."vaatteet on mun aatteet". Tähän palaan vielä...