Niin tuli jussit vietettyä ja pätkääkään ei ota pattiin, ettei ollu heilaa. Parempi niin, sillä mikä rauha ja hiljaisuus. Vain lasten mekastus piti huolen, että elossa ollaan.

K:lle laitoin jussi-viestin ja ei vastannut. En kyllä odottanutkaan mitään. Vaikka olisihan se ollut yllätys, jos jotain olisi tullut. Parempi kuitenkin kun ei, sillä olen aika heikkona nyt ja minun on vastustettava häntä. Tarkoitan sitä, etten antaisi pienintäkään vihjettä mihinkään suuntaan.

S vastasi jussi-viestiini ja se olikin varsin piristävää. Odottelen päätöstä yhdessä hoitamastamme asiasta. Saas nähä millo se tulee, sillä silloin minun on otettava yhteyttä häneen.

B:n kanssa on tänään vaihdettu sähköpostia, mutta ihan vaan työasioista! Hih, niin kuin yleensäkin ja sekin on hyvä. Minä en todellakaan haluaisi, että olisi jotain muuta.

Olen tässä miettinyt, että miksi kaikki hyvät miehet ovat naimisissa..tai onko siinä mitään miettimistä! Minulle kyllä voisi kelvata joku sellanen täyspäinen, mutta ei niitä ole olemassa, vapaalla jalalla ja varattua en huoli! Sitä paitsi jos varattu mies ehdottelee minulle jotain, ei ole täyspäinen!