Kuten hiukan etukäteen aavistelin, niin nuori mies perui. Heh, melkein nauratti kun olin siihen niin jotenkin varautunut. Eikä siis piiruakaan harmittanut, pikemminkin helpotti. Tässä sotkussa olisi vaan parempi, ettei olisi liian montaa. Sovimme, että tuonnempana...

Mies laittoi viestiä ja kertoi, että kuinka yrittää meidän tapaamista. Sana yrittää oli sen verran väärä, että minua alkoi heti pikkasen kylmätä. Kerroin viileästi, että selvä, mutta silti tartten tietää etukäteen, koska minunkin on asioita järjestettävä. Eilen hän soitti!!! Illalla myöhään ja huh, kuinka olikin villillä tuulella. Olin ihan kummissani ja suunnittelimme tulevaa tapaamistamme. Siis, uskomatonta, mutta totta, hän sain minut ihan kuumaksi ja millään en meinaisi jaksaa odottaa hänen kuumia suudelmiaan ja sitä aivan ihanaa syliään, mihin haluan upota.

Tänäänkin olen vielä ihan leijjunut ja naama marrillani liikkunut. Silti, minun on vielä odotettava. Sitä ennen olisi tavattava Jim... Voihan se olla, ettei sekään toteudu, mutta se jää nähtäväksi.