Lapset saivat todistukset ja isänsä T haki heidät saman tien. Minä saan olla jonkin aikaa itekseni ja yrittää vähän jäsennellä tätä joskus sekavaakin elämääni.

K ei noteerannut mitenkään minun viesteihin. Ilmoitin hänelle eräästä asiasta, josta sain eilen tiedon. Ottikohan hän jotenkin siipeensä siitä, kun en voi suostua hänen kanssaan rakastelemaan. Pysyn kuitenkin kannassani, sillä minun on ajateltava itseäni, oltava rehellinen itselleni. Näemme kuitenkin huomenna, ainakin ohimennen.

S ei myöskään ole ottanut kantaa viestiini, sillä hänellekin lupasin ilmoittaa yhestä asiasta. Jotenkin olen pettynyt, sillä olisin toivonut ohjeita, kuinka voin nyt toimia, hoitaakseni asiaani eteenpäin. Odottelen edelleen...

L soitti eilen ja minua se harmitti. En halua kuulla hänen ääntään, enkä ole valmis keskustelemaan hänen kanssaan. Hän meidän suhteen lopetti, ja olisi vain hyvä ymmärtää, että minun selviytyminen tapahtuu niin, että saan olla rauhassa. Hän vain on niin itsekäs, että antaakseen itselleen rauhan, haluaa puhua kanssani...

Laitoin viestin R:lle, entiselle miesystävälle. Kysäisin, josko hän mahdollisesti viittisi virittää meille digiboxin. Minä en osaa ja L kyllä osaisi ja tulisi viivana, vaan kun se taas ei sovi minulle. Toisaalta, aika kinkkistä, sillä tiedän kuinka L loukkaantuisi, jos en pyydä apua häneltä. No, eihän ton digiboxin kans kiire ole...vielä!