Viime yönä näin unta aivan mahtavasta miehestä.

Olen tuntenut hänet jo vuosia, aivan helvetin hyvänäköinen, ja kaikin puolin muutenkin ihana. No, hän on naimisissa ja siis minulla ei ole ikinä ollut mitään mahiksia hänen suhteensa. Olen toki töitä hänen kanssaan tehnyt ja olemme kavereita. Olen yrittänyt pitää piilossa sen, että miten himoittava hän on Viime yönä näin unta hänestä! Hän oli minun vieressäni sängyssä, nukkumassa, takanani ja minä tunsin hänet...

Meillä on tapaaminen ja nyt pelkään, että näkyy naamastani, millasta unta olen nähnyt...

Vaan tänään Ihana mies kävi luonani. Lapset olivat koulussa ja me saimme olla kahden. Edellisestä sessiosta olikin jo kolme kuukautta! Tuli ovesta sisään ja otti heti syliin ja avasi minun puseron ja sitten kiikutti sänkyyn.

Tupakkitauon jälkeen hän aloitti alusta.

Onneksi en ollut perunut tapaamista. Se nimittäin oli käynyt mielessä, sillä millään en olisi jaksanut. Olen ollut jotenkin nuupallaan, mutta nyt piristyin kummasti. Juttelimmekin ja taas muistin, miten ihana hänen kanssaan on myös jutella.

Hän kehui minua, vartaloani ja kaikkea. Suhtaudun aina varauksella kehuihin, mutta on pakko myäntää, että hänen sanomanaan ne tuntuivat aika balsamilta.

Nyt taas jaksaa kun on niin kevättä saanut