Sain sähköpostia vanhalta heilaltani(R). Olen aina silloin tällöin laittanut hänelle hupipostia, kuten monille muillekin ystävilleni. Vaan hän ottikin kantaa ja kertoi samalla itsestään, uudesta työpaikastaan jne. Mikäs siinä, erosimmehan ystävinä. Minä en jaksanut häntä kuin reilut kaksi kuukautta:( Ihana ihminen, mutta minulle väärä.

Nyt sitten vaihtelimme postia ja kun hän kertoi käyneensä kuvaamassa eräässä tosi hienossa paikassa, niin tulin ehdottaneeksi, että voisin tulla joku kerta mukaan. Paikka on sellainen, mihin minun on pitänyt monasti ennenkin mennä, mutta on vain jäänyt menemättä.
No R innostui niin, etten enää uskaltanut laittaa postia. Minulla kun ei juuri ole muita suunnitelmia. Enkä missään tapauksessa halua viritellä mitään.

Olen toivoton tapaus. Olen ollut niin kauan "yksityisyrittäjä" että en jakaisi elämääni ja lapsiani kenenkään kanssa. Minua alkaa todella nopeasti nyppimään, jos joku yrittää säädellä elämääni tai päästä siitä jotenkin osalliseksi? Onkohan olemassakaan sellaista, jonka kanssa haluaisin ihan todella sen tehdä...