Voiko ihanammin päivän enää alkaa...kun kävelin salaiseen tapaamispaikkaan. Olin 10min aikaisemmin ja odottelin kaikessa rauhassa ja sitten hän saapui.
Otimme pienet aperitiivit ja sitten menimme sänkyyn. Pakko sanoa, että kun keskustelee sängyssä, niin aiheet ovat intiimejä ja henkevämpiä kuin vaikkapa pöydän ääressä.

Menimme jo askeleen eteenpäin, mutta kaikelle kunnioituksella häntä kohtaan, en kerro millaisen askeleen. Jälleen huomasin, että olen todellakin tavannut miehen, jota minun on opastettava. Uskomatonta, mutta totta, on todellakin ihmisiä, jotka ovat vuosikymmeniä naimisissa, mutta eivät harrasta erotiikkaa, ei sillai, minkä minkä minä näen normaalina.

Yleensä vastaavanlainen tilanne olisi minulle kiusallinen, mutta nyt kyseessä on vallan mainio oppilas:) Joten katsotaan, miten käy, saako lopputodistusta...

Kun aikamme oli loppumassa, hän sanoi minua kuvankauniiksi ja jo sivulauseessa, että emme tapaa kuukauteen! Vain maanantaina, kun hän piipahtaa työasioissa työpaikallani, mutta sitten hän menee perheensä kanssa lomalle. Hauskaa lomaa! Saas nähdä, pidämmekö minkäänlaista yhteyttä ja unohdanko hänet, hänen kosketuksensa.