Miehet tekevät minusta naisen. Minulla on on liuta miehiä, joiden ansiosta tunnen itseni hyvin naiseksi. He osaavat kohdella minua hyvin, ja vaikka voikin olla joidenkin kohdalla hyvinkin eroottissävytteistä, olen kokenut etten ole narttu. Voisin jopa väittää, että he kaikki jollain lailla kunnioittavt minua:)

Eilen tapasin vanhan tuttuni tuolla tien päällä. Sovimme treffit puoleen välin matkaa, kun olimme menossa eri suuntiin, mutta puolimatkassa tapasimme ja joimme kahvit. Jälkeen päin viestittelimme ja kuinka hän olisi niin halunut minua:) Oikeesti tiedän, luulen ja uskon, että ihan jos olisi mahdollisuus, niin never! Ikinä emme ole toisiimme koskeneet, vaikka olemmekin tunteneet jo yli 10v. Jos sanoisin hänelle, että ok, hetikö mennään, niin tuskinpa vaan. Hän tietää sen ja siksi onkin aina hyvä heittää läppää.

Siispä, on ihan pakko "elvistellä", että en ole ollut miehen kanssa 9kk:teen! En ole edes suudellut! Näin vaan siksi, etten harrasta sellaisia hyppyjä. Minun siis on saatava ihan sellainen turvallinen ja vakaa suhde, jos antaudun iholle asti. Muuten voin pitää peliä ja se onkin ihan piristävää.