Huolimatta siitä, että minulla oli niin ihana tapaaminen eilen K:n kanssa, niin päivällä olin mesessä vanhan nettisuhteeni kanssa. Hän on A, jonka olen tavannut netissä. Hauska mies, mutta välimatkan takia me tuskin tapaamme koskaan. Hän on kuitenkin ihan mukava heppu, jonka kanssa on mukava vaihtaa läppää:)

Meillä oli varsin pitkä paussi, ettei pidetty minkäänlaista yhteyttä, liekö peräti puoli vuotta. Nyt sitten eilen, ihan vaan aloitimme taas. Piristävää. Nainen kaipaa joskus miehisiä kohteliaisuuksia. Siis, vaikka olenkin aika kyyninen ja suhtaudun aina kaikkeen sillai heko-heko-tyyliin, niin oli kyllä ihan mukavaa, kun hän sanoi, miten seksikkään näköinen olen ja haluaisi suudella minua(sen, mitä webistä näki). Hih, sillä lailla.

Oikeasti taas, kun olin K:n kanssa sitten illalla, niin se, kuinka hän katsoo minua, suutelee ja sanoo minun olevan syntisen kaunis... Se sitten taas todella tuntuu aika upealle, koska uskon sen tulevan niin aidosti.

Tänä aamuna olemme jo vaihdelleet K:n kanssa sähköpostia ja jos hyvin menee, tapaamme keskiviikkona... koska sen jälkeen hän lähtee taas viikon työmatkalle.