Minulle ei ikä ole ollut koskaan mikään kynnyskysymys eli oli nuori tai vanha, niin tärkeää on aina se, millainen on se mieli, henkinen ikä:)
Joskus nuorena oli pakko olla vanhempi mies, sillä jo pelkkä suutelo nuoremman kanssa oli niin noloo... Mieluummin piti olla pari vuotta vanhempi. Sitten tuli aika, jolloin minulla oli jopa 20v vanhempi, olin itse 23 ja hän 43, eikä sitä kukaan huomannut.

Lasteni isä, skorppari(jeah!) oli minua melkein 10v nuorempi, eikä sitäkään kukaan huomannut. Itse asiassa minun oli ekoilla treffeillä näytettävä miehelle henkkarit, kun ei uskonut minua niin wanhaksi :)
Nuoremmat miehet ovat nyt kyllä kiinnostaneet, sillä minun ikäiset tai vanhemmat alkavat olla jotenkin niin kulahtaneita. Tämä oli nyt vaan tälläinen yleistys, mutta onneksi on muutamia herkullisia poikkeuksia.
K on minua 5v vanhempi ja leijona... E on 14v vanhempi ja härkä... B on 2v nuorempi ja skorpioni..iik!  I on 5v nuorempi ja kauris...

Minä olen kauris, jolle kuulemma sopisi härkä? Vaan kun olen luonteeeltani aika säpäkkä, niin miten sitä jaksaa härän harkintaa? Skorpioni ei paljon harkitse, vaan käy ihanasti kimppuun. Ne skorpionit, jotka minulla ovat olleet, ovat olleet niin aloitteellisia, ettei ole tarvinut edes vihjailla. Tosin skorpionin piikit on kestettävä, vaikka ne joskus itkettävätkin, kun ja jos ei ymmärrä, ettei ne yleensä niitä sillai vittuillakseen sinkoa:)

K laittoi tekstaria, että koittaa jotain rakoa löytää, miten ja milloin nähtäis. E taas laittoi aika kivaa meiliä. Laitoin hänelle kyllä aamutuimaan vähän tarinaa ja ettei tarvii vastata, jos ei kerkee...heh, se oli tärppi, sillä vastasi. Hitto, minä olen aika juoni.

I:n kanssa viestiteltiin koko aamu siitä, miksi K ei käy minun kimppuun ja mahtaako miehessä olla jokin vika, kun ei p.... hmm minua? No, siitähän riittäisi keskustelua vaikka kuinka...